Gjorde min morgon :)

Igår somnade jag vid 9 tror jag :/ Vaknade vid3 av en kompis ringde, dock hann jag inte svara. Sen var jag vaken till typ halv 5 eftersom jag försökte få tag på min pojkvän för han skulle hem till mig :/ Fick tag på han efter 1 ½ timme. Somnade om, och vaknade och mådde piss. Har gått och blivit sjuk igen. Jätte ont i halsen och huvudet och vill bara sova  :( men ånga verkar vara sjuka nu så det verkar gå nån jäkla förkylning :(.

Men jag fick ett veta nått bra när jag startade min dator :) Hade fått en kommentar här på bloggen och på facebook och det var från en tjej som också ska till New York och hon åker den 15 :D:D:D:D:D:D Yay jag kommer inte åka själv :D Hoppas jag :O vet inte vilken flygplats hon åker ifrån men det är bra nyheter just nu :D 

Imorgon åker jag och pappa ner till stockholm, och på tisdag blir det ambassaden (hoppas jag hittar dit XD ) 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0