Förvirrad tjej

Nu på kvällen har jag varit lite förvirrad. Jag kom på för en stund sen, har jag lämnat in papprerna till arbetsförmedligen? :O Sprang om kring och frågade hela familjen om de kommer ihåg om jag hade varit in och lämnat lappen :O. Men vi kom fram till nej så det blir att åka in imorgon så jag får nå pengar. Vilket är välldigt behövligt just nu eftersom alla pengar har gått åt till visum, flygbiljett och exstra försäkring. Så alla mina spar pengar som jag har varit så stolt över är nu slut. Men skönt att veta att jag kommer få in pengar från mitt sommarjobb, dock så kommer de in den 25 Augusti och jag åker den 15 :S. Så jag måste spara på de jag har och får in nu och hoppas att jag får pengar i födelsedags present :).

dollar
Min dollar jag har just nu :)


Kommentarer
Postat av: Alice

Ahh, dollars... Visst ser det ut som leksakspengar...? Jag fick lite i studentpresent, och jag har lite svårt att ta dem på allvar, typ ;D

2011-06-17 @ 16:18:14
URL: http://aliceinaupairland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0