För mätt

Har precis kommit tillbaks från gallström. Grymt gott, jag käkade fläskfile med pommesfrites och tzatziki. Sen vart det effterrätt, vitchokladspannacotta :D mums. Men nu är jag FÖR mätt och tänker inte röra mig så mycket mer ikväll. Fast jag måste städa till sängen, jag har nämligen städat mitt rum och hjälpte till att städat lägenheten idag :) så nu ser man mitt golv. Men golvet kommer nog inte synas så mycket mer snart när det kommer stå en STOR resväska där som ska packas med allt möjligt till Usa :)

Nu ska jag hitta nått och kolla på.
Påmminelse till mig: jag måste komma ihåg att ta med mig kvittot jag fick hem efter att ha betalat flyg och försäkringen. Jag måste ta med mig de till jobbet imorgon och scanna in den så jag kan skicka till au pair in america :)



Här är bilder från gallström ( inte där man äter ) det är en gammal fabrik som är rolig att gå och kolla på och man an hitta blåstenar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0