Dålig att uppdatera :/

Jag har blivig dåligare påatt uppdatera :/. Men igår jobbade jagsen ville jag njuta av solen så vi åkte upp till mormor och morfar för att sola. Sen åkte vi till Johan och myste. Idag har vi tagit det lungt och kollat på fotboll.

På au pair fronten har det inte hänt då mycket. Gjorde lite på pre-departure training. Är nåstan klar med allt där. Sitter mest och väntar på att jag ska få mitt plecement pack :/ som inte har kommit (dock är det ju helg så de förstår jag att det inte kommer då) men jag hoppas detkommer imorgon :D, så jag kan boka ambassad tid :D.

Grejer jag har tänkt att fixa/beställa:
¤ En bok omNew York som ska vara bra.
¤ En egen gjord kalender.
¤ Kanske några tidningar från Vegabond om New York.
¤ Fixa presenter till värdefamiljen ( vilket jag inte vet riktigt än vad jag ska fixa :/)

Sen är det nogmycket mer men de är vad jag kommer på nu :)
Igår så var det en månad tills jag fyller 20 :D Om släkt eller vänner läser och vill ge mig en present så önskar jag mig pengar aningen svenska eller dollar :D


Kommentarer
Postat av: mamma

önskelistan är skickad till släkten.

jag visade micke huset du ska bo i...vad stort det är var hans kommentar

2011-06-12 @ 19:34:00
Postat av: Cajsa

Sv: Tack ska du ha! :D

2011-06-13 @ 09:03:53
URL: http://mybigadventure.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mycket! :)

2011-06-13 @ 11:05:32
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0