Arg :(

Idag har jag och Johan hunnit med mycket. Först var vi ut med hundarna innan vi åkte till han och fixade lite sakerdär. Sen drog vi ut till birsta där jag skulle försöka få tag på en fotograf, hittade en knäppte bilder och gick vidare till siba där Johan skulle köa ett spel. Gick tillbaks till foto affären hätade bilderna , skyndade iväg till Ikea och Johan gick på systemet. När vi var klar där åkte vi hem och hamnade i en jätte bil kö :(.

Men anledningen jag är arg är för bilderna, han visa bilden som jag skulle ha med jag fick en annan bild där jag precis sa nått :/ så jag måste tillbaks imorgon för att säga att det inte fungerar med den bilden. Suck som jag inte har tillräckligt med saker att göra imorgon.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0