Ambassaden check :)

Nu är jag hemma i Sundsvall. Det gick jätte bra på ambassaden. Jag kom dit ca 07.40 och fick stå i kö kanske 10 min. Sen fick jag lämna mina elektroniska saker och de skulle kolla i min väska och kolla så jag hade mina papper. Sen fick jag gå in till ambassaden och fick en nummerlapp. Fic vänta i nån minut och gå och lämna mina papper, sen fick jag gå och sätta mig igen och efter ca 1 timme ropade de up mig och jag fick komma fram och hon där frågade vart jag skulle och hur många barn jag skulle ta hand om och sen var det klart. Sen åkte jag tillbaks till min kusin och sen åkte jag och pappa hem.

Så nu är det jobbigaste klart tycker jag :) nu ska jag bara vänta på att få flygtiderna och åka iväg till Usa :D

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Svar;

Ja jag blev jätte överraskad att så många snackade svenska! :O Jag trodde att alla skulle snacka engelska där ju haha..Så jag blev snarare väldigt paff när han som mötte oss i dörren in till väntrummet snackade engelska med markant amerikansk dialekt haha. Så man fick vara snabb i huvudet att variera mellan svenska och engelska! ;)



Läste även ditt inlägg;

SHIIIT va snabbt det gick för dig eller?! 10min i kö! Det är ju inget jämfört med mina 3 TIMMAR haha.. Jisses, jag skulle bokat tid idag! ;)

2011-06-21 @ 22:28:01
URL: http://elliesdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0