Allt klart

Så nu har jag packat och fixat allt som ska med till ambassaden. Så imorgon vid 9 åker jag och pappa ner till stockholm. Sen ska vi även åka och kolla vart ambassaden ligger och kanske gå till gamla stan och kolla efter presenter till värdfamiljen :).

På tal om ingenting så såg jag en bild på facebook att lilltjejen har börjat spela golf :) Hon var såå söt och hade ett rosa golf set :). Hon och jag är så lika. Jag älskar att bada och vara i vatten, de gör hon också. Jag älskar att pyssla, de gör hon också. Jag älskar glass och hon gör också de. Jag spelade golf när jag var liten, och nu har hon börjat :D Känns så kul för det änns som jag kommer passa jätte bra ihop med henne och med familjen :).

Nä nu ska jag mysa lite med min pojkvän innan jag måste sova :) 
Men är det nån som vet om man får ta med sig mat in på ambassaden? För då tänker jag nog äta frukost där :) 

 


 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tror inte du får ta med mat in men man får ju stå i kö ett tag så då kan du äta :)

2011-06-20 @ 16:15:54
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0