3 Veckor

Ja det var ju ett tag sen jag skrev här, men de har inte direkt hänt nått speciellt.
De är mer än 3 veckor sen jag hörde från en familj, de känns inge bra. Jag börjar funderar vad som kommer hända och börjar ångra mig, för det känns som varför ska jag söka om ingen vill ha mig?. Jag vet inte vad jag ska göra, jag har ju gjort hälsoundersökningen, jag har växlat till dollar, jag har ommit på en present till värdeföräldrarna, jag har börjat på en kokbok, jag har börjat planera runt vad som ska med vad jag ska ha för väska m.m. MEN jag ar ju ingen familj varför sitter jag då och gör allt detta :(. Sitter även och ora mig för ambassad tid och sommarjobb, och att om jag inte får nån familj så har jag ju sagt upp mig från jobbet och början av Augusti så är jag arbetslös.

Men på CC sidan så har jag gjort klart min ansökan och imorgon ska jag på intervju, så hoppas att de kommer igång snabbt. 

Men de känns så jäla surt för jag vet inte vad jag sa göra :/ och finns ingen jag riktigt kan prata med för ingen förstår hur jag känner :/ jag har mamma men hon sitter ju inte i samma situation som och vet ju inte vad jag går igenom :( och jag blir stressad för jag vill ha allt planerat och veta vart jag ska vem som är min familj börja täna på vad jag kan göra med barnen vilka som ska åka sammtidigt vilka som bor nära mig med mera :( men inget jag kan göra och det r de som känns så jobbigt :( 

Ja nu vart det ett ledsamt inlägg igen men jag kan ju inte vara glad för situatonen jag sitter i :( men önska mig lycka till imorgon så återkommer jag imorgon :)  

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: jaa :) hehe! Vad tråkigt att det går så segt för dig, hoppas det blir lite mer fart i matchningsprocessen när du blivit antagen till CC :) ge inte upp än!!

2011-06-01 @ 22:47:16
URL: http://sofiaaupair.bloggplatsen.se
Postat av: ida

Ge inte upp min älskade vän! Din familj kommer!!! <3 I LOVE U!

2011-06-02 @ 10:24:03
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0