3 Augusti

Nu har jag gjort klar DS-160 och bokat tid på ambassaden :). Så den 3 Augusti ska jag till Stockholm.

Just nu sitter jag omringad av massa papper. Jag har mitt placement pack, papper som SI har skickat och även lite information om New York. Känns som de börja hända lite saker nu känns det som :). Jag fick även nyss ett mail av min värdmamma, hon skrev att hennes mans syster's au pair gärnar berättar lite hur hon har det och så :). Så har precis skickat iväg ett mail till henne och hoppas på att kunna på massa bra svar, och att vi kan bli kompisar och att hon är kvar när jag kommer :). För jag tror hon bor nära min värdfamilj så kan vara kul att ''känna'' nån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0