22 Juni

Idag har jag tagit sovmorgon och bara myst med pojkvännen och hundarna.

Nu har jag fått hem fullmakts papprena som jag och mamma och pappa ska fylla i. Och igår fick jag hem ett nytt bankkort, efter som mitt är ganska slitet.

Imorgon ska jag och mamma ha mysdag. Vi ska fixa våra naglar gå och kolla på presenter till min värdfamilj, gå in på telia och fixa med abbonemang och bara umgås :D. Så det blir nog en bra dag imorgon med några saker sm jag kan checka av från min lista :)

Men idag ska jag bara mysa med pojken min, eftersom vi inte har så mycket tid kvar med varandra :(. För båda börjar jobba nästa vecka och måste nog sova ifrån varandra i 5 veckor :( förutom helgerna. Sen i Augusti så kommer JOhan jobba och jag kommer ha massa saker som ska göras innan jag åker :(. Men förhoppnings vis så följer Johan med ner till Stockholm när vi ska dit och kanske till och med säger hej då från flygplatsen :). Dock så kommer de kännas super dåligt att lämna han :( men jag vill verligen åka som au pair så de överväger. Men han fnns förhoppningsvis kvar när jag kommer hem :) och han kan ju komma och hälsa på :D  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kanske man inte måste men känns tryggt att ha allt. Hade du flyttat din ambassad tid eller? :)

2011-06-22 @ 16:44:33
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0