2 Månader

Jag komprecis på att det är 2 månader tills jag åker till Usa :)
Jag har dock fortfarande mycket att göra :/
Ska till ambassaden den 3 Augusti. Nästa torsdag ska jag och mamma ha mys dag och gå och fixa naglarna och få fotmassage + att vi ska gå runt på stan och kolla på presenter :)

Sen imorgon så ska jag och mamma till banken och betala flyget + extra försäkringen :) och även fixa full makt. Är det nått annat så måste fixat på banken?

Så min lista börjar bli lite mindre, jag har det mesta bokat så de är bara att göra allt sen åker jag iväg till Usa :D


Kommentarer
Postat av: Ida

Du måste betala visumavgiften på banken också ;) Och så kan du ju alltid fixa kontoutdrag där om du inte gjort det redan ;)

2011-06-15 @ 23:46:00
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0