06.30

Det var inte så länge sen jag klev upp den här tiden på jag på nyss. Jag klev upp tidigare när jag skulle till ambassaden. Men innan de kan jag inte komma ihåg :O Nog inte under det året jag jobbade nog inte när jag gick i skolan :O vetfaktiskt inte måste vara länge sen, kanske var nångång när jag åkte utomland ller åkte iväg på squash tävlingar :/. Jaja hur som helst så är jag vaken nu och ska åka iväg och jobba om ca 5 minuter. Idag börjar jag mitt sommarjobb, som jag kommer att ha i 5 veckor från och med idag. Så det kommer sluta i augusti och efter de så är det bara 2 veckor tills jag åker till Usa :). Dock under de här veckorna ( iallefall vardagarna) så måste jag och min pojkvän sova ifrån varandra :( Eftersom båda jobbar och de är lättare för han att sova hemma hos sig för då kan han åka med sin pappa på jobbet, och lättare för mig för att det är mycket närmre att köra. Men vi kommer försöka ses s mycket vi kan, så vi hinner träffa varandra så mycket som möjligt innan jag åker :).  Men de kanske är bra att jag sover ifrån han nu så jag vänjer mig att sova själv? kanske :/.

Nu ska jag inte babbla nå mer nu ska jag blanda ihop nått att fricka och hämta min matlåda sen åka iväg och jobba :). Önska mig lycka till :)

Kommentarer
Postat av: mamma

lycka till!!!

jag hoppas salladen smakar gott<3

2011-06-27 @ 07:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0