Allt mellan himmel och jord

fghjh  jaqg älskar dsillchips -Dom vackra orden skrev nyss min älskling med sin näsa XD varför vet jag inte men tror han skulle jäklas med mig XD.


Efter jobbet idag så har jag varit hemma och mamma har tagit ner resväskorna från vinden, så nu måste jag bara veta hur stor den får vara om jag kan ta den stora röda eller om jag måste ta den svarta eller om jag kan ta en  ännu större :). Sen så hittade även mamma en liten röd som jag kan ha som handbagage.


Som det ser ut nu så ska jag ta den stora och den lilla röda :)


Så här såg min garderob ut förut :O men nu är den fin och städad :D


 
I dom här påsarna så har jag lagt saker som jag ska ta med mig :)


Sen fick så skrev jag en matlista vad jag skulle vilja äta innan jag åker. Så jag gav den till mamma nu eftersom dom åker på tisdag :( Men det verkar som jag får de mesta på listan :D:D

Sen fick jag även veta att en av böckerna jag beställde till lilltjejen var försenade :/ men mamma ringde och kollade och de skulle bara vara nån dag sen :).

Nu ska jag käka snart sen ska jag åka på bilbingo med Anna och vi ska vinna har jag bestämt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0