Trötter

Efter att varit uppe i natt och varit på bio och kollat på Harry Potter och dödsrelikerna så är jag grymt trött just nu :/ Så jag tänker gå och lägga mig nu så jag är pigg imorgon.

Men filmen vi var på var GRYMT bra :D Jag är ett Harry Potter fan och jag tycker den var den bästa filmen av dom alla :D . Det Vi såg den i 3D och det var inte så jätte mycket som hoppade ut från skärmen men det vart verkligen mer realistist och inte lika platt. Och dementorerna var grymt bra gjorda tycker jag :D. Jag kommer att gå och se den igen på bio :) tror det blir med mamma :)

Nä nu ska jag sova :) Hoppas bara grannen slår av musiken snart så det inte dunkar lika mycket :(

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Ibland är det lite förvirrande.. Men mest av allt så längtar jag bara! :D



Jag bor på den gatan fast på Östermalm! Bor du också här omkring?

2011-07-13 @ 23:38:14
URL: http://natalieintheusa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja riktigt komiskt faktiskt. Nej jag har inte hittat några än, men vi kommer ju ha clustermeetings så jag hittar nog någon :)

2011-07-14 @ 00:44:38
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0