Tidig födelsedags present

Först så ska jag bara säga att jag har gjort en tabbe :(, jag tog med mig kameran men inte sladden :/. Jag tänkte nämligen visa vad jag fick i posten idag :D. En tidig födelsedags present från min värdfamilj :D :D. Det var ett kort med bilar (filmen) på och lilla Isabella ( lilltjejen) hade skrivit i kortet :D. Och det var sååååå gulligt :D Jag ska knäppa kort och lägga in en bild på kortet imorgon :D

Men idag var det iallefall min sista jobbar dag med Anette. Så på måndag jobbar jag själv. Jag tycker det går jätte bra och alla är snälla, men de blir lite tråigt när jag är lar med allt och fortfarande har massa timmar kvar som jag måste vänta ut :/ men annars går det bra. 

Och jag känner att jag har saker jämt att göra nu :O 
¤Jag jobbar varje vardag tills 1 augusti
¤ Jag jobbar 3 lördagar, v. 28, 29 och 31
¤De är gatufesten nästa helg ( vet dock inte om jag ska gå) 
¤Jag fyller år nästa måndag
¤Jag ska ha födelsedags fest näst nästa helg
¤ Mamma och pappa åker bort så jag och lillebror får ta hand om huset och hundarna
¤ Ska förska umgås så mycket med Johan som möjligt
¤Jag åker till stockholm på fredagen och åker till USA på söndagen :)  

Sen är det massa fler saker som kommer hända men kommer inte på nått nu XD

Kommentarer
Postat av: mamma

jihoooo

2011-07-01 @ 18:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0