Shoppingen från i tisdags

Här kommer bilder från min shopping dag med Ida :). Jag kanske inte borde kpa kläder när jag ska till Usa där jag förmodligen ommer att handdla MYCKET. Men jag ångraar inget av mina köp, är helt kär i tjocktröjan/jackan och ett svarta linnet.

Här kommer lite bilder:



Detta är en lång klänning som var super snygg, och bra med band bakom ryggen som jag kan dra åt så det blir snyggt i midjan :) (färgen är som första bilden) Jag betalade 50 kr för denna



Super snygga svarta linet med super snygg rygg ) 50 Kr


Super snygga jackan för 130 kr 


Halsdukr för ca 50 kr och två par strumpbyxor för 19 kr 


Nässpray och alvedon som ska tas med till Usa (anledningen till brus alvedon är för att jag inte kan svälja piller så då är brusalvedon super bra :D )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0