Presenter

Så nu är jag hemma efter att ha firat med släkten eftersom jag fyller 20 imorgon.
Här är presenterna jag fick.


En överraskings påse från Johans lilla syster


En bok som jag ska skriva i när jag är i Usa från moster med familj 


En bok om New york och en karta längst bak, från Johan och hans familj :)


En minnes låda med massa dollar flygplan, från min farmor och farfar och min faster med familj :)


Fick massa kort med pengar både svenska och dollar ( som jag fick 347 dollar :O så nu har jag massa dollar med mig :) ) sen fick jag även present kort från Johans mormor och morfar.

Så jag fick många bra presenter :D Så om nån som jag fick presenter av läser så tack :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis på den faktiska dagen :P

Ja verkligen det är bara 28 dagar kvar för mig, 32 för dig va? Helt sjukt! Tiden går för snabbt! :P

Jo jag har hittat en men hon åker med cc så risken är att vi inte hamnar på samma flyg. :/

Men när man får flygtider så får man en lista på namn, så jag hoppas på minst en som flyger med mig som har samma mellanlandningar etc :P



Men när vi har känt av våra familjer på plats så får vi ta och boka en resa tillsammans. Själv är man sugen på bahammas, när man ändå är "i närheten" :P

2011-07-11 @ 09:26:02
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejhej :D När åker du till USA :D??

2011-07-11 @ 12:22:36
URL: http://johannaei.blogg.se/
Postat av: mamma

GRATTIS FAVORITDOTTERN!!!

2011-07-11 @ 17:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0