På min lediga tid

2 Roliga saker har hänt idag :). 1 Är att jag har fått bilder på huset från min värdmamam :D och det är jätte fint :D dock har jag inte fått sett mitt rum än, men v-mamman skulle skicka det snart:).
 Det andra är att jag ska skypa med dom på lördag kl 4:D. Det blir andra gången jag skypar med dom :D. Undrar om hela familjen är med eller om det bara är mamman som första gången.

Sen satt jag och skrev en lapp idag på jobbet. På lappen står det var jag ska fixa när jag är ledig.
Detta är vad som står just nu på lappen:
 
¤Skriva klart kokboken
¤Packa
¤Slå in alla presenter
¤Städa klart rummet
¤Fylla i adressboken
¤Fixa all papper
¤Fixa handbagaget
¤Beställa internationella körkortet

Sen stod även beställa hem almenacka men de gjorde jag får nån timme sen :).



Detta kommer bli min nya super fina backyard :D


Kommentarer
Postat av: Alice

Nej, Vad kul!! Vilket datum åker du nu igen? Vart kommer du bo? Vi måste ju ses!! :D :D

2011-07-26 @ 17:39:15
URL: http://aliceinaupairland.blogg.se/
Postat av: Ida

SV: Betalade 600 för den på väskan inne i stan :)

2011-07-26 @ 22:55:44
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0