osthyvel, check :)

Jag är snart klar med min garderob. Jag ska bara gå igenom alla min t-shirts (som jag har fått när jag tävlade i squash), alla väskor och jeansen (som måste testas). Men skönt att det snart är klart, och jag har fått ett litet hum vad jag ska packa ner :). Dock så har jag 2 svarta påsar med kläder :O en som ska slängas och en som ska ges bort.

Mamma kom precis hem med 2 linnen till mig ( jag som typ jämt har linne och hon är less på att alla mina är så slitna så nu har jag nya :) ), sen fick jag en liten dusch tvål som jag kan ta med mig. Jag fick även en osthyvel :) Ost fantast som jag är hoppas på att Usa har bra ost :).
Sen kom jag på förut att jag måste hitta min adapter , så nu har jag letat reda på den :). Jag köpte nån jäkla smart adapter för nått år sen när vi skulle till thailand, det är en adapter med 6 stycken olika tror jag. Så det finns till olika land vilket har varit bra eftersom jag har använt den i Thailand, London och nu i Usa :).

Nä nu skriker de att det är mat så det är bäst att gå och äta då :)

Kommentarer
Postat av: angie

när åker du? :)

2011-07-25 @ 21:32:19
URL: http://angieaupair.blogg.se/
Postat av: angie

åh, nedräkningen har börjat alltså :D

Följer din blogg med spänning!

2011-07-26 @ 12:27:24
URL: http://angieaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0