Nu är vi 3

Jag har varit hemma från mormor och morfar ett tag nu. Vi fick god mat och tårta, och jag vann 5 kampen :D jag som bruka komma 3 nerifrån :D men jag vann :D:D Men jag och Johan åkte tidigare för jag skulle köra min bror till hans kompisar + att jag har inte mått riktigt 100 :/ Vet inte vad det är, känns inte som en förkylning bara slö i kroppen :/. Har funderat på om det ska börja åska för jag brukar må lite så här innan det börjar :/.

Men var jag inne på facebook och mamma frågade om en sak och sen såg jag att jag hade fått ett mail från en tjej som sa att hon också ska åka den 14 :D. Så jag pratade lite med henne förut och hon åker också med SI och åker också från arlanda :D:D:D så nu är vi 3 tjejor som åker samma dag och från samma flygplats, nu hoppas jag bara att vi hamnar på samma flyg.

Nä nu ska jag krypa ner i sängen tror jag och hoppas att jag mår bättre imorgon, och det är såååååå skönt att vara ledig imorgon känner verkligen att jag behöver de :).


Kommentarer
Postat av: Ida

Men Amanda, vilken tur du har som har 2 reskompisar!! haha. Jag är ensam heeeeela vägen, är inte ens någon au pair som joinar mig i München :OO haha.

2011-07-23 @ 17:19:09
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0