Nu är jag 20 :D:D

Idag fyller jag 20 år :D
Känns dock inte som de :/ fr vi firade mig igår så jag fick alla presenter då och jag kliver upp så tidigt på morgonen så det vart ingen ftukost på sängen :( men min faster sjung för mig på jobbet :D.
Jag har kommit på att sen facebook kom så skriver man inte grattis på sms eller ringer utan man skriver på facebook :( lite tråkig tycker jag men men det går inte att göra nått åt :)

Men snart ska jag hämta pojkvännen sen blir det en sväng in på systemet för första gången :D:D

student bild


Kommentarer
Postat av: Natalie

Grattis! :)

2011-07-11 @ 20:05:09
URL: http://natalieintheusa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jobbigt, speciellt eftersom du är flygrädd. Men vi får hoppas att du träffar någon på flygplatsen du byter på. :)

Annars träffar du folk där, det kommer gå så bra! Tiden i NY kommer bara flyga i väg, och det kommer du med eller du kanske tar tåget (försökte ordskämta där, inge bra skämt) :P Haha.

Men det blir bra nog :D

2011-07-12 @ 09:25:26
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0