Massa bus

Igår umgicks jag mycket med barn. Började med att jag och Johan fick ta hand om hans lilla syster, så jag och hon fortsatte att kolla på mysteriet på greveholm som vi hade brjat kolla på kvällen innan. Sen gick vi ut och solade och busade.
Sen gick vi till en kompis till Johan för de skulle kolla på tennis. Och sen kom en kompis till Johan med sin 1,5 åringa dotter som var sååå söt. Vi fick massor med kramar och pussar och busade jätte mycket med henne.

Så det var en barn dag igår :) men det var roligt Har inte tagit hand om barn sen jag slutade vara på dagis. Men snart så ska jag ta hand om en söt liten tjej :)

Och imorgon ska jag träffa Ida, i ska umgås lite innan hon åker utomland :) och fixa lite saker till Usa :).

Men nu ska jag fixa lite innan jag sa iväg på fotvård och efter de så blir det att åka till kusin efter som vi ska fira att hon fyller 18 år idag :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0