Jag vart super glad :D

Okej 2 Idor har gjort min dag idag :)
Först min Sundsvalls Ida som har kommit hem från turkland :) Brun som en pepparkaka ( men jag gillar hon en åd så hon kommer undan med de) , så vi har pratat au pair saker och skrattat och haft kul :)

Sen en annan Ida som skulle åka samtidigt som mig den 15, men då vart det att jag skulle gå bilkursen så jag skulle åka den 14 :(. Men hon kom nu och berättade att hon också åker den 14 :D:D:D:D:D:D Jag är jätte glad :D:D Hoppas vi hamnar på samma flyg :D . Och sen är det super bra också för vi bor ca 20-30 minuter ifrån varandra :D

Nä nu ska jag upp till momor och morfar och äta grillat :D

Kommentarer
Postat av: Ida

ÅH, vi som satt och snackade om det för bara ett tag sen! Fan vad kul att du får någon att åka med, GRYMT!!

2011-07-14 @ 19:09:01
URL: http://idaiusa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha vad bra! Och på den filmen var jag ända ganska sansad. xD Vi måste bara träffas i usa, ingen frågan om saken!



FAN VAD SKÖÖÖÖNT! Nu håller vi tusen tummar på att ni hamnar på samma flyg! Woho!



Jag vill också ha en reskompis! snyft :'( xD

2011-07-15 @ 16:28:00
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0