Jag har söndag

Jag är sååå van att jobba på Lördagara, så idag när jag fick sovmorgon så känns det som söndag :O :D. Men det gör inte mig nått.

Men igår löste sig betalning av min flygbiljetten och extra försäkringarna. Det var ju lite struligt, för först kunde jag inte skicka kvittot med mail. Sen vart det aldrig godkänt, det tog typ 2 veckor innan de vart godkät och då hade jag klagat lite. Så ni som ska åka med SI, ni kan betala flyg och försäkringen på nätet (vilket jag fick reda på efter ), de är bara visumet som man måste åka till banken och betala (eftersom du måste ha orginalkvitto på att du har betalat till ambassaden. 

Nä nu ska jag packa ihop mina saker och åka hem, för mammas ompisar vill träffa lill Molly. Och jag ska tacka e av dom för att jag har fått tagit hand om hennes döttrar och för att hon har fyllt i  Childcare Reference till mig :D.

Molly mus i sin korg
Min söt nöt som sover just nu :D

Kommentarer
Postat av: mamma

min söt nöt i ett år

2011-07-02 @ 23:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0