I´m working

Working 9 to 5... Inte riktigt jag jobbar till 2 men sen måste jag hem och fixa allt tills ikväll, då jag ska fira att jag har fyllt 20 + liten hej då fest för dom jag inte kommer att se innan jag åker. 

Men jag har massa i-lands problem :/ jag vet ej vad jag ska ha på mig eller hur jag ska ha håret. Jag vet inte hur tusaan vi ska få till musik :/ värt att köpa spotify premium? Sen så är det även piss väder ute och vi ska vara ute hos min mormor och morfar (dock är det tak men det blir kallt ) Sen vet jag inte riktigt hur många som kommer eller vart vi ska ikväll.  
Men de löser sig nog :)

Men som sagt så sitter jag och jobbar nu och det är väll 1  och en halv timme tills frukost/lunch.
Även 29 dagar tills Usa
33 dagar till värdfamiljen
12 arbetsdagar kavar
  2 här efter idag
  10 på vårdcentralen
27 dagar till jag åker till stockholm
27 dagar tills jag måste säga ej då till mina älsklingar :(

 Ja finns säkert massa mer jag kan räkna ner till men men.

 På tal om inget ( som detta tråkiga inlägg) Så vart jag precis lämnad själv i butiken :/. En är ute och fixar virke och en åkte och köpte bensin, och jag är kvar hoppas det inte kommer nog krånglig person som kommer och frågar nått som jag inte kan :/ men men jag klarar allt :D kan jag inte så får jag lära mig :D


Tack och hej jag är en tjej  ( haha lät lite roligt tyckte jag )

Ps. Förlåt för detta konstiga och helt onödig inlägg

Kommentarer
Postat av: Ida

hahahaha amanda, vad söt du är. Kul inlägg :D huhu!

2011-07-16 @ 12:23:30
URL: http://idaiusa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Inga inlägg är onödiga! Det är var ju kul att läsa! :)

2011-07-16 @ 13:12:11
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0