I love you

Jag fick precis ett mail från värdmamman där det stod I love you Isabella :D Så lilltjejen har skickat att hon älskar mig till mig :D det gjorde min dag :D 

+ Fick även ett från min värdpappas systers au pair och hon tipsade om att jag skulle ta med mig långbyxor och långärmade tröja till orienteringen för tydligen så kyler de ner rummet som vi kommer att ha ''lektioner'' , för att vi inte ska somna :/.

Ja ja tänkte bara skriva de för nu ska jag dra ner till stan och träffa Amanda :D:D
See you later aligator

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du skojar det är typ det roligaste som finns! Man får värsta adrelnalinkicken ju! lööööööv it!

2011-07-19 @ 20:02:29
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0