Hej då Ida

Idag åkte min kompis Ida till Usa för att börja sitt äventyr i New Jersey. Och om två veckor flyttar jag efter och hamnar 1,5 timme ifrån henne :).

Nu har jag nyss gått igenom alla papper som jag har samlat på mig från ansökan till nu. Så jag har gått igenom vad jag ska ha med mig ,vad som ska slängas . Och gått igenom alla kopior och delar upp dom så jag har en hög med mig och en hög hemma. Och snart ska allt börja packas ner och se om de får plats :O.

Imorgon börjar min ''semester''. Och den börjas med en tid hos tandläkaren :(. Gillar inte tandläkaren men det är ju ett måste så, det är bara att göra de.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha det skulle inte vara så bra kanske! men jag glömmer ju xD

2011-07-31 @ 17:31:58
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0