Böckerna på g

Så nu har jag beställt några böcker från adlibris :)
et vart två böcker till lilltjejen och en bok om New york som tydligen ska vara jätte bra. Sista boken i twilight serien + den den extra boken som kom :). Och sen vart det även en soudoku bok som jag kan sitta på med på planet :).

Nu ska jag fixa lite med datorn sen ska jag mysa ner mig med pojkvännen och se harry potter och halvbloods prinsen :)

Update: Just de mamma :) jag köpte en bok om sverige också till värdföräldrarna :)

Kommentarer
Postat av: mamma

och en sverigebok köpte du oxå

2011-07-19 @ 22:32:34
Postat av: Sandra

Fan vad sjukt! störd snubbe! Men tänk så här i usa skulle de inte våga göra så för då skulle de få en feeeeeeeet stämning på sig, så de kollar allt riktigt noga ;)

2011-07-20 @ 10:10:50
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Eller så följer långben med på karusellen och håller dig i handen :P

2011-07-20 @ 14:51:00
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0