Bästa presenten till vf :D

Idag när jag kom hem så kommer mamma och säger att hon har skaffat en super bra present till min värd familj :D.
Jag vågar inte skriva så mycket om de eftersom jag har värdmamman på facebook och där har jag lagt ut länken till min blogg. Men jag lovar att berätta när dom har fått dom och även visa bilder :) (dock lär ni få påminna mig ;) ).
Men jag tycker den är as bra och jag hoppas de blir glada :D tror mamman kommer bli det iallefall :D

Nä nu ska jag göra mig klar till släktträff+ hej då fest för mig (för mina föräldrar åker snart så vi hinner inte samla alla senare). Så lär nog skriva ikväll :)

Kommentarer
Postat av: mamma

mamma är bäst utan protest

2011-07-22 @ 23:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0