Är det Söndag?

Jag har söndag idag. Men de är för att jag har blivit van att jobba lördagar. Men jag tycker det är sååå skönt att få vara ledig idag, och det tänker jag fira med en tårtbit :D.

Idag blir det fortsätta att städa, och det lär nog inte bli klart idag för jag måste gå igenom allt och måste gå igenom min garderob :O.

Imorgon är det 3 veckor kvar tills jag åker :) Jag har inte fattat det än :O. Och jag ser välldigt mycket fram emot de men det känns också såå jobbigt att lämna min familj och min pojkvän och lillvovve :(. Men jag får tänka positivt hela tiden och det är ju nått jag har velat göra sååå länge så jag måste göra de.

Molly mus i sin korg
Tänk att lämna denna lilla vovve :(

Kommentarer
Postat av: Sandra

FAN VILKEN SÖT HUND!!!!! <3

2011-07-24 @ 14:46:34
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0