3 Veckor

Idag är det 3 veckor tills jag åker :). Och en vecka tills Ida åker :O Jag kan inte fatta att hon åker snart :O Och sen är det min tur :O Det känns fortfarande som det är flera månader innan jag åker :O.

Men det kommer hända mycket nu. Nu blir det sista veckan på jobbet, sen i helgen blir det air festivalen i stan :). Sen åker mamma och pappa bort och dom kommer jag inte se fören 2 dagar innan jag åker :(. Sen ska jag och Johan försöka boka in lite saker och försöka mysa så mycket som möjligt.

Men igår beställde jag hem ett nytt minneskort till min digitalkamera så jag får plats med mer än 20 kort på den :) Sen vart det även en förstoringslins och en kortutlösare till min systemkamera :) Så det lär nog börja dyka upp lite saker till mig i veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0