0:-

Ja det vart ingen vinst för mig eller Anna :( Men jag hade en jätte trevlig tid :). Vi pratade om allt mellan himmel och jord.

Men nu ska jag peppa för imorgon. Kommer tro att det är fredag imorgon för jag har haft torsdag idag :/.Blää.
Men en rolig sak är att jag ska träffa Ida innan hon åker till Usa på söndsg :( Kommer känna konstigt att inte kunna skicka ett sms med funderingar eller problem till henne :(. Men jagh ar bestämmt att vi SKA skypa och hon MÅSTE berätta allt om orienteringen :D. Sen så dyker jag upp i samma land som henne 2 veckor senare :D. Så då får vi träffas :D:D Wohooo.

Nä nu ska jag sova och peppa för morgondagens jobb. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

bittersweet you know :P

2011-07-28 @ 21:23:09
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0