Underbar dag med Ida:D

Idag sa har jag varit med Ida :D .
Det borjade att jag skulle ta mig till henne och la in hennes adress och akte. tyckte att det var lite fel vag sa jag akte av 2 ganger och fixade innan jag fick till de, och fick aka tillbaks och sedan aka ratt till henne :D.  Vi akte forst och kollade starbucks med de (som manga andra sallen ) hade stangt :/. Men da sag vi subways ,sa vi korde pa de :). Sedan ville vi shoppa och akte till Walmart som var jatte stangt :O. Men da fortsatte vi aka och sag Kohl. Dar vi gick in och jag shoppade lite saker som ni kan fa se en annan dag :). Sen akte vi och forsokte fa tag pa godis. Och vi lyckades efter manga om och men. 

Sen begav jag mig hem :).

Na nu ska jag sova :) see all of you tomorrow :).

( oc Ida sa att manga av hennes kompisar och familj laser min blogg och eftersom hon inte har fatt vara bilder an sa ska jag forsoka lagga ut som imorgon :) ).  

Kommentarer
Postat av: Ida

Hade också jättekul idag! Och lite bilder skulle vara toppen!!! :)

2011-08-29 @ 05:42:21
URL: http://howaboutlove.devote.se
Postat av: Idas mamma

Hej Amanda

Jo jag brukar tjuvkika i din blogg för att se om det kommit några bilder. Läser även att du inte riktigt trivs, tråkigt. Hoppas du får en ny familj så du inte behöver åka hem redan!/Mia

2011-08-29 @ 08:37:34
Postat av: mamma

åh vad roligt att du äntligen fick träffa ida

2011-08-29 @ 12:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0