Saknaden

saknaden efter min pojkvan ar jobbig. Just nu kanns det inte ratt eller fel att vara har :(.
Idag var forsta jobb dagen sjalv. Det gick bade bra och daligt, bra nar vi hade natt att gora men jag ar fortfarande lite jetlegged sa hjarnan funkar inte. Och ibland kanner jag bara att jag vill grata :(.

Jag kanner ingen, jag har inten bil an (for den ar pa lagning). Jag hittar inget. Sa jag vet inte vad jag ska gora :(. Dock sa att familjen jatte snall och gulliga, och jag har lyckats saga nej till lilltjejen och fa henne att gora de jag vill >D (stolt).

Men jag har just nu skickat ett mai till alla au pairer i mitt cluster, sa jag hoppan nan av dom hor av sig och vill hitta pa natt. Och sen ska jag traffa min Community consler pa onsdag runt 9. sa vi far se vad hon sager da.

Na nu ska jag lagga mig i min sang ata lite godis och tycka lite synd om mig, och peppa mig for imorgon + att komma pa natt vi kan gora imorgon :/.

Ps. Mamma,Pappa< Johan eller nan annan trevlig sjal dar ute, kan ni skicka lite godis till mig ? Gillar geisha, blaa ringar, snickers, twix, notkram och igelkottar :D tack : D

Kommentarer
Postat av: mamma

tjena godisråttan. du kommer snart att komma in i jobbet. man MÅSTE inte göra något hela tiden med tjejen utan i bland kan man bara vara oxå.

ta med henne på en promenad i erat område så får du se något annat. kram

2011-08-23 @ 03:58:23
Postat av: Ida

Jag tror det kommer kännas bättre när du lär känna lite folk där och kommer in allt. Då kommer dom ha massor med bra förslag på saker att göra osv!!! Och som din mamma sa, gå på promenad i området! Då ser du ju om det finns något att se eller göra där som ni kan komma tillbaka till fler gånger! Kram på dig! :)

2011-08-23 @ 04:33:38
URL: http://howaboutlove.devote.se
Postat av: Tess

jag förstår att du saknar din pojkvän väldigt mycket, jag saknar min SJUKT mycket. Man slutar aldrig att sakna dem men man lär sig att hantera att man är långt ifrån varandra. Jag har vart utan min pojkvän i snart 3 månader. Vissa dagar vill jag bara gråta, men det är oftast dagar då jag inte har någonting att göra, så se till att hitta på så mycket det bara går och lär känna så mycket människor som möjligt, så kommer det att bli mycket lättare!

2011-08-23 @ 05:05:34
URL: http://tessusa.blogg.no
Postat av: Sandra

Jag vet inte vad jag vill! Gråta skratta? No clue det är så komplicerat här, så ensamt...

2011-08-24 @ 07:12:15
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0