Mardrom

I natt dromde jag en hemsk drom :( och de far mig bara att ma sammre :(. Och fick mail nu om nar nasta cluster meeting ar, och den ska vara den 21 September :O. De ar 24 nu sa de ar en manda :/ Tur att jag hade tagit kontakt med de som bor i narheten annars hade jag aldrig lart kanna nan :/. Men da ska vi ha drivings safty class :O de kan man vall inte ha pa ett cluster meeting da vi ska lara kanna varandra och ha roligt. De ar inte roligt de ar som att ha korletioner igen + att jag har gatt AAA kursen som mina hostparents betalade for, sa jag har fatt all information hur man kor sakert :(.

Blaa.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

tack för en bra blogg, kul att läsa om ditt äventyr :) jag ska också ansöka till SI snart, i början av januari tror jag. så jag har bara en liten fråga om hur mycket allt kostade för dig?

hoppas allt känns bättre snart och att din tid i usa blir toppen! /johanna

2011-08-24 @ 18:54:05
Postat av: Sandra

Allt är bara jobbigt, jag sov inte heller bra inatt sov skit oroligt. Har inte sovit bra sen jag kom i dispyten men min VM jag har typ känt för rematch sen dag tre :(

2011-08-24 @ 20:56:32
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/
Postat av: ellen

jag fick samma mejl!

2011-08-24 @ 22:21:34
URL: http://ellenaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0