Local counsler

Ja idag har jag pratat med min LCC. Hon kom runt 09.20 och jag fick papper och sen var det typ hej da :/ Jag som trodde att vi skulle prata sjalva och aven prata med vardmamman. Och hon kom med papper pratade med mig och vardmamman sen gick hon. Sa jag skickade ett mail till henne att jag inte mar bra nu och jag vet inte vad det ar. Och jag fick ett svar ganska fort. Men jag vet fortfarande inte vad jag ska gora :(. Jag bade vill och inte vill stanna :( Sa jag far se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Tess

Follow your heart! Tänk igenom vad du vill och gör det som känns rätt för dig!

2011-08-25 @ 04:48:52
URL: http://tessusa.blogg.no
Postat av: mamma

amanda...kom ur det där nu. det kommer att bli bra men du måste vilja själv. Johan och Molly mår bra här hemma så det ska du inte tänka på. du måste ge det en chans för du får aldrig tillbaka den här möjligheten. vad tror du är roligare hemma då? du vet hur det var i förra året. bara hoppa mellan jobb och sitta hemma och vänta. nej, du fixar det här. du behöver bara komma ur deppet, det här är inte du. jag finns hemma idag så skicka ett sms så kan jag ringa upp dig på hemtelefonen om du vill.

2011-08-25 @ 08:03:42
Postat av: sofia

Jag vet exakt hur du känner, jag har varit här i snart tre veckor och jag har sån enorm hemlängtan. Jag har inga au pair kompisar, jag sitter bara hemma på kvällarna. Det finns stunder då jag bara vill boka nästa flyg hem, men då gäller det att försöka hitta tillbaka till den där känslan man hade innan man åkte.

Visst, man längtar hem, men sen när man kommit hem och kramat om sina nära och kära så är det över, då är allt bra igen och jag tror man kommer ångra sig. Men det är förstås väldigt olika, mår du dåligt hela tiden ska du självklart göra så du mår bra igen. Men jag rekommenderar att ge det några veckor :) vänta tills du träffat nytt folk, för det tror jag gör väldigt mycket.

2011-08-25 @ 16:53:52
URL: http://sofiaaupair.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0