Flying buddies


Josefine, Ida och jag

Mina flygkompisar :D. Vi hade sa roligt pa orientering ( fler var inblandade men de gar sa segt sa de blir fler bilder nan annan dag ch da kommer de andra ocksa upp :) ).

Men Josefine <3 har skrivit till sin CC och hon kanske har hittat en familj :D sa da kommer jag bo nara Jossan :D:D yay:) Hon ar faktiskt saknad :( alla ar de :(.

Och Ida <3 ska jag formodligen traffa imorgon beroende pa vadret och Hurricanen :D

Dom 2 gor mig glad <3
Sjuk hur underbara personer man kan mota :O. Oc hvi har kannt varandra i 2 veckor , och det ar som vi har kannt varandra i flera ar :O

Kommentarer
Postat av: Line

Alla har det mer eller mindre jobbigt, jag pratade med Ida nu och hon har det ju inte heller lätt jämt :) Känns bra att alla är i samma båt. Som sagt längtar jag tills att jag kommer tillbaka till Svrige och kan säga att jag har klarat ett år.

2011-08-28 @ 06:03:51
URL: http://linetallberg.blogg.se/
Postat av: Ida

Va fint du har skrivigt! Blir så glad av att läsa! :)



Jag hoppas allt läser sig, så att du stannar i landet i alla fall. Även om du kommer längre ifrån mig så är alla ställen bättre än hem :p



STOR KRAM TILL DIG!!!!

2011-08-28 @ 16:25:46
URL: http://howaboutlove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0