Bo nara Sandra :D

Jag borjade prata med en tjej nar jag vart matchade med min familj, och hon vart matchad samma dag och sen dess har vi pratat mycke. Hon har stottat mig nu ( de har aven min familj och mina kompisar fran orientation<3 ) hon har aven kollat med sin CCom de finns familjer dar :)  lar sakert inte handa att jag hamna nara henne :/ men de skulle vara grymt :d (Fast jag hade saknat mina orienterings kompisar :( men jag far komma och halsa pa ;).

Men jag kom  och tanka, tank om jag far en familj nara Sandra i San fransico vad tusan sk jag da gora med min vinterjacka XD. Men som sagt de lar ju inte handa, och skulle de handa far jag losa de da :). Mina paron far komma och halsa pa och ta med den hem ;D

Kommentarer
Postat av: mamma

vinter jackan kan vi hämta...inga problem ha, ha

2011-08-28 @ 09:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0