alskar vardmamman

Jag verkligen alskar vardmamman. Vi satt ute i 3 timmar igar och pratade om allt och inget. Bland annat sa hon att hon forstar att jag inte klarar av tjejen och att det ar okej och att hon vill att jag ar lycklig.  Sa det kanndes bra. Sen nu pa morgonen skypade jag med pappa, och jag horde inte att familjen var vaken sa jag var i mitt rum med dorren oppen. Katten kom in och hoppade pa mig och klaste mig och var elak. Sen krop jag ner i sangen och kollade pa tv och katten lag med. For jag tankte de kommer vall in och sager att vi aker pa jobbet nu eller kan du ta hand om henne. Men jag trodde de kanske sover eller ar uppe och gor natt. Men vid halv 11 skickade jag ett sms till mamman och sa sag till mig nar du vill att jag ska ta hand om henne. Men da fick jag forst tillbaks att jag kunde hamta dom pa deras jobb (de hade tydligen akt pa jobbet och jag har inte hort natt :O ) Men sen fick jag tillbaks att jag inte behovde och att jag kunde vara ledig idag :D

Sa nu ater jag browne som jag och tjejen gjorde for nan dag sen, och jag har skickat ett sms till en tjej som bor nara och som vile gora natt nan dag, och jag ska kaka med henne ikvall pa appelbee's. :) sa far se vad jag gor :). Annars aker jag nog till target eller natt.

Kommentarer
Postat av: mamma

ha en bra ledig dag!

2011-08-26 @ 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0