<3

Sitter nu inne och vantar pa att Hurricanen Irene ska komma; Det var meningen forst att jag och Ida skule ner till New York , men den planen forstordes for nagra dagar sedan. Sen var det att jag skulle aka till henne i Stamford. Men min vardmamma sa att de hade stangt av vissa vagar sa de gick inte.

Sa nu ar det bara att vanta och hoppas pa det basta.

Sen hur det gar i rematch, jag behover inte aka hem an , men de verkar inte tro att jag kan fa en familj :/. Men vi far se hur jag gor. Jag vill stanna men enda inte :/.

Men saknar min familj och Johan :(. Och mina orienteringskompisar :(. Och aven Sandra som ar sa snall och pratar med sin CC om de finns nan familj dar som behover en au pair :). Sa jag haller tummarna att natt hander och att allt blir battre. Skulle kannas lite jobbigt att aka hem pa ett satt :/ eftersom jag har inge jobb och sa:/

men om nan vill sa kolla garna med eran CC om de har nan familj i narheten som behover en au pair :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag saknar dej också! Jag kollar med min CC idag ska på cluster meeting :) Så jag berättar vad hon sa ikväll :) Kan även fråga om hon vet något om mina "grann cluster" då dom verkar ha bra kontakt :)

2011-08-27 @ 20:19:40
URL: http://livingmylifeinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0