Washington DC

Jag har fått en matchning :D.
Jag hade äntligen börja tänka att de kommer när de kommer de är ju lång tid kvar så de är nog inte så många som kommer höra av sig nu.
Men imorsse när jag vaknade och kollade på mailen så ser jag att jag har fått ett mail från au pair in america och sen ser jag att det står att A Host Family is interested in your application.
Jag vart såå glad och skyndade mig in på ansöknings sidan och ser att det är en familj där som är intresserade.
De bor utanför Washington och har 3 barn, 2 pojkar som är 9 och 14 och en tjej som är 10.
Jag vart super glad att de gillar min ansökan jag har gått och tänkt att jag kanske skulle ha gjort de anurlunda eller ha skrivit de. MEn de gillar mig:D. Så nu har jag skickat ett mail till dom så får jag se när de vill ha en au pair och om vi ska prata imorgon.

Jag vet inte vad jag ska göra är skakis i kroppen vill bara springa runt och skrika. När jag var på jobbet så gick jag runt och log och jag visste inte vad jag skulle göra, jag var på väg in i butiken från lagret när jag skulle in i frysen och hämta varor.

Nu hoppas jag bara att de hör av sig också får jag se om jag ska prata med dom eller inte.
Så nu måste jag skriva klart alla frågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0