Vill sola

Varför varje gång jag  kan och har plats och sola så är det inte så varmt och soligt eller så måste jag göra nått annat. Igår tänkte jag sola men de var lite kallt på morgonen också hjälpte jag till lite men Johans födelsedags middags firande. Men när alla har kommit och vi ska käka så blir det jätte varmt men då kan jag ju inte lägga mig och börja sola. Och dag tänkte jag också sola men just nu är det lite kallt och molningt  så det går inte då heller. Hemma är det svårt att sola för vi har en liten balkong och ute är det massa träd ivägen.

Kommentarer
Postat av: anette

kallt här oxå...blåser på balkongen

2011-04-25 @ 13:55:46
Postat av: Emelie

SV: Ja det var verkligen hur härligt som helst! Ellerhur, så borde man börja varje dag, en perfekt start :) Är eller ska du åka till USA?

2011-04-25 @ 21:07:32
URL: http://heymlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0