Trött men jobba jobba

Jag var grymt trött imorse när jag vaknade, för har väll fått ca 2-3 timmars sömn inatt :/. Men det var bara att klivba upp efter 8 och göra sig klar för jobbet. Fast det har gått välldigt bra endå. Har städat lite, plockat upp varor och suttit i kassan. Nu är det bara 1 timme kvar tills jag slutar och då ska jag hem och ta en powernap. 

PÅ au pair fronten står de still. Har inte hört nått och det jag ändrade har inte blivit godkänt än eftersom det har varit bröllop ochg nu är det helg :/. Men jag hoppas familjer kan se min ansökan endå och hör av sig Det börjar ju närma sig och jag måste veta när jag måste säga upp m,ig från jobbet :/. Dock ska jag nog säga upp mig från ena jobbet runt midsommar, eftersom jag får sommarjobb så kan det bli lite mycket att åka ut och plocka upp varor. Dock tar det väll en timme, men vill ju ha lite fritid innan jag åker. Där jag är varje lördag ska jag försöka få så jag kan jobba varannan lördag för vill ju njuta av sommaren.

Nu ska jag försöka hitta nått att göra efter som det inte är några kunder här just nu, men det kommer nog snart ska jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0