Telefonsamtal imorgon

Fick nyss ett mail från mamman i familjen och hon vill gärna prata med mig i telefon. Så imorgon vid 4 ( svensk tid) så ska jag prata med henne. Jag som har lite telefon fobi, men det måste jag klara.
Ska skriva klart alla frågor jag ska fråga, så jag inte glömmer nått.
Det var roligt för hon tyckte det var GREAT ( och ja med stora bokstäver) att jag har varit squash tränare, så det var jätte roligt att höra.

Mamman sa även att jag kunnde skicka mail med frågor jag har, så jag skickade och frågade om hon ville ha alla frågor så vi får se vad jag får för svar tillbaks. Kan ju vara bra att skicka några frågor för jag har så många.


Kommentarer
Postat av: jenny bysell

ååhh kul! vart exakt bor dom? :)

2011-04-13 @ 17:47:48
URL: http://jennybysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0