Svampbob.

Dagen har bestått av sista jobbdagen nu är jag ledig i en vecka. Sen har jag städat. Sen kom mina föräldrar hem från fjällen. Då fick jag en svampbob skrivbook som mamma tänkte att jag kan använda som kokbok. Så nu håller jag på att skriva i lite recept. Ska knäppa kort på den när jag kommer hem har ingen kamera eller sladd just nu. Men de är frågan om vad jag ska ha för recept? Nån som har nån ide ?
Ska kolla i våra kokböcker hemma och se vad vi brukar äta eller vad vi brukar baka.

Kommentarer
Postat av: anette

PANNKAKA!!!

2011-04-20 @ 19:14:50
Postat av: Amanda F

Svar: Gjort både amerikanska och svenska :)

2011-04-20 @ 19:39:58
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0