Statusen.

Statusen just nu: Ida har blivit godkänd :D super glad för henne, ledsen för mig för jag vill också vara godkänt men men min tid kommer.
Har nyss blivit lämnad av min pojkvän som måste sova hos sig efter som dom ska hämta han där innan han åker till härnösand imorgon. Inge kul, men har ju min lilla mys vovve och fick även en choklad ask med chokladhjärtan igår så jag får trösta mig med de och big brother.
Sen ska jag även jobba imorgon, bra bra med pengar men skulle gärna sova ut. Men jag får tänka positivt det är pengar till USA.

Nu ska jag sörja med min choklad och big brother och hoppas på att London kontoret jobbar helger :D.

Tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0