Sommaren närmar sig

Fast det har varit dimmigt och dystert ute idag, så märks det att sommaren är nära. All snö är nästan borta och Molly ( lill vovven) vet inte vart hon ska göra sina behov efter som hon är van vid snö. Men idag har jag iallefall ätit mina först jordgubbar, och jag säger bara mums. Mamma gjorde fruktsallad med melon ch jordgubbar också åt vi de med glass MUMS. Tänk att sitta och äta de i solen. LÄNGTAR efter sommaren vill vara brun och gå i shorts och kunna ha klänningar utan att måsta ha strumpbyxor under. Längtar även efter mormor och morfar pool, där tänker jag spendera mycke tid. På tal om poolen så sprang Molly över den igår trodde nästan hon skulle drunkna eller hamna under pool skydet. Men lilla vovven är ju så lätt så hon klarade sig hon vart bara lite blöt.

Nä nu ska jag börja lite med frågorna till familjerna.


Min fruktsallad.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Ja efter att man har gjort hela ansökningen så kan man inte påverka så mycket längre. Bara att vänta på att en familj är intresserad :D

2011-04-13 @ 13:40:30
URL: http://natalieintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0