Pannkaka löser problemen

Vi i huset ( bror, jag och pojkvänn) mådde väl inte så bra imorsse av olika anledningar, men också gjorde jag pannkoakor till frukost. De gjorde väll allt lite bättre ( fast pannkakorna vart lite dåliga ).

Men på au pair fronten så tackade familj 1 nej igår för de hade hittat nån annan. Och jag tackade nej till familj 2 efter som jag kännde att jag skulle mer vara en privat chafför än en au pair.   Dock har de inte tagit bort min än från ansöks sidan, men de har säkert inte läst mitt mail :/. Men annars står de still, som mamma säger att de kommer nog komma fler familjer efter påsk eftersom nu ska alla fixa runt påsk och kanske åka bort. Men de är bara att vänta och se.
Dock r det lite jobbig för de senaste nätterna har jag drömt att de är runt 3-4 familjer som har hört av sig till mig, och sen när jag vaknar så är det ingen de känns lte jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Förstår att det känns jättetråkigt att familjen tackade nej till dig. Men du får se på det som så att du fick två matchningar på engång du blivit godkänd, då kommer det med stor sannolikhet komma fler familjer inom en snar framtid :)

2011-04-17 @ 20:20:12
URL: http://natalieintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0