Made my day.

 Ja som rubriken säger så gjorde det min dag att ansökan var skickad. Dock är jag för otålig för att vänta. Men har inte haft tillgång till en dator så har inte kunnat uppdaterat mailen och ansökan hundra gånger som jag brukar göra så fort jag kommer åt en dator.
Men det gick bra att jobba brukar vara lite jobbigt att stå i ett kallt rum och leta reda på mina varor (som oftast brukar ligga längst ner) men dagen gick jätte bra gick runt och log och inget kändes jobbigt. Men efter jag hade jobbat så åkte jag till pojkvännens mormor och morfar för att hämta han och lillvovven,  där vart man bjuden på lunch. Sen har jag inte gjort så mycket. Ikväll blir det lungt med filmmys, eftersom jag jobbar imorgon och pojken min ska spela fotbolls match.

Molly mus i sin korg 
Slutar inlägget med en bild på min lilla vovve som just nu ligger och sover i mitt knä.

Kommentarer
Postat av: anette

lilla söta Molly mus

2011-04-10 @ 19:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0