Lite tröst.

Jag förstod att det kunde hände att de kunde välja nån annan men endå så käns detjätte dåligt :(
Trodde nu att lill vovven vill komma upp och sätta sig med mig och gosa när jag satt vid datorn, och ja hon satt sig gosa lite och sen skulle hon ner. Hon skulle till benet hon ville bara ner från soffan :/. Ja jag ska inte tänk negativt men de är inge roligt att vara hemma själv, inget att göra, inget på tv, ingen att umgås med blääää. Då känns allt värre :(.

Jaja de ska bli bra jag måste ha nått att göra, men nu känns det sämst och jag tänker tycka synd om mig hela kvällen + att jag tänker lite sur på min pojkvän efter som han som vanligt lämnar mig när jag mår dåligt :( .


Kommentarer
Postat av: Ida

Amanda, nu får du tänka på det du sagt till mig!! Det kommer fler familjer så du ska inte oroa dig och tänka på det för mycket :) Det är ju iallafall två familjer som redan visat intresse för dig så då kommer det ju komma flera också :)

2011-04-16 @ 22:30:31
URL: http://idaiusa.blogg.se/
Postat av: anette

amanda...nu har du haft en sörjkväll så nu får du bara gå vidare.det kommer flera familjer.jag är ledsen att jag inte finns hemma med dig men du finns i mitt hjärta hela tiden.älskar dig min lilla prinsessa!!

kraammm från mamma

2011-04-17 @ 09:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0